Jeg elsker at slikke fisse

Mmm…

mesometimes

Jeg elsker at slikke fisse Faktisk elsker jeg det lige så meget, som jeg elsker at kysse. Fisse er bare et ord. Det er nu engang det, den hedder. Jeg synes ikke, det er noget særligt kønt ord – det er omtrent lige så akavet som “pik” – og en del andre ord, som geografisk befinder sig under navlen. Til gengæld nægter jeg at kaste mig ud i alle de kvalmende forsøg på at finde mere romantiske ord, som til syvende og sidst ender med at blive endnu mere akavede. “Mis”, “blomst”, “kusse”… argh! Fri mig. Jeg kalder den fisse.orgasmOMXhandgrabbingsheet

Iøvrigt er det rystende ligegyldigt – jeg siger alligevel ingenting imens.

Jeg ved ikke, om jeg helt kan beskrive, hvorfor, det er så fantastisk – jeg ved heller ikke, om nogen kvinde har lyst til at vide det – men jeg tror, jeg en dag vil forsøge at skrive mere…

View original post 287 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

