Valgflæsk

–>

mesometimes

Sadomasochisme er en stor del af mit liv. Det har det altid været. Derfor færdes jeg også naturligt blandt andre mennesker med en eksperimenterende seksualitet – fortrinsvis andre BDSM’ere.
Men ind imellem får jeg nok. Så bliver jeg mæt af de uendeligeidentitetskriser og point-opgørelser over, hvem, der har haft den mest perverse oplevelse, det mest fantastiske sug i maven, de rødeste striber henover numsen…
Jeg udvikler ligefrem spontan allergi overfor latex, stereotype halsbånd og lædermanchetter, latterlige piske og irriterende holdninger om sex. Så går der en rum tid, hvor jeg undgår internetfora, foreninger og sammenkomster af aktive SM’ere.

Lige for tiden har jeg det lige netop sådan – med politik.

View original post

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

