Rør meg!

Hemmeligheten

– Jeg savner deg, og om du savner meg, så kom og rør meg! Jeg vil røres og beføles over hele kroppen. Lov meg at du ikke stopper før jeg mister pusten. Lover du? Start med tærne mine. Jeg elsker det! Det er deilig og det kiler når du lar tungespissen din leke mellom tærne. Jeg blir varm og myk. Den nakne kroppen min er din.

– Ta tak i bena mine og la tungen finne sin vei oppover. Lengre opp! Du skal berøre hele kroppen, før du får røre kjønnet mitt.

Du må holde deg. Det er jeg som skal ha viljen min nå. Jeg elsker det ertende blikket ditt og kan se at du ønsker hevn.
Det er deilig og frustrerende. Jeg kjenner hvordan du slikker innsiden av lårene mine og lar tungen kretse rolig, men sikkert. Vel vitende om hvor du skal.

Jeg vrir på meg og kjenner en deilig uro…

View original post 587 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

