En dannelsesrejse mod fjerne kyster

Det er alltid en tid, der fremme…

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Jeg har i en længere periode været fraværende ikke bare herfra- men også fra mig selv. Jeg har på mange måder været i en så fuldkommen ubalance med mit liv, at det har været svært at komme op, og i det hele taget se nogen som helst fornuft i de ting, jeg foretog mig. Jeg vil ikke kalde det en depression, men der var tæt på. I forbindelse med bruddet mellem min ekskæreste og jeg, var der naturligvis en masse ting, der gik op for mig. Jeg havde tidligere følt mig så godt tilpas på universitetet og den uddannelse, som jeg imidlertid  var begyndt. Men ligesom forholdet sluttede, blev jeg nødt til at finde stille det endegyldige spørgsmål: Hvem er jeg?
Jeg har derfor besluttet mig for, at universitetet ikke er det easentielle for mig. Først og fremmest befinder jeg mig ikke godt indenfor de faste rammer, hvilket egentlig er…

View original post 707 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

