kjærtegnet

-nytelsen-

LindaLita

last ned

du tar sakte hånden din opp mot mitt skinn,du berører meg,
langt inni sjelen min varmer dette kjærtegnet fra deg
du legger hånden din på min rygg,sakte berører du den,
jeg lener meg i mot,dette er ett kjærtegn fra deg
du kysser min panne,mitt hjerte smelter sakte,enda ett kjærtegn fra deg.
du gir meg en klem,en klem av medfølelese,nok ett kjærtegn fra deg
du stryker over mitt hår,ja ett kjærtegn så sikkert fra deg.
Jeg legger meg tett til ditt bryst,du klemmer meg inntil deg, ett kjærtegn fra deg.
DU sier du er glad i meg,med ett kjærtegn i blikket.
du koser deg i mitt selskap,nok ett kjærtegn fra deg.
du ser på meg med kjærtegn i blikket,
jeg kan kke få nok av det
du berører min arm,med rolige bevegelser nok ett kjærtegn fra deg
du tar meg i hånden,ja ett kjærtegn fra deg
du gjør meg lykkelig med…

View original post 9 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

