Servitricen serverede andet end kaffe

 – Tag mig bagfra, sagde hun og lagde sig på alle fire 

– Hun var da en strid harpe, sagde servitricen medfølende, mens hun serverede en ny caffe latte for mig.

Hun havde lige overværet, hvordan Helle, min kæreste gennem 4 måneder, havde kaldt mig en sjuft, en Don Juan, en liderbuk og en pikansjos!

Jeg sad lettere lamslået tilbage, for helt ærligt havde jeg ikke mærket det komme! Men Helle havde altså hørt noget ude i byen om, at jeg skulle have haft noget kørende med Louise, hendes veninde, og det var en af de mange grunde til, at hun havde kørt alt de tunge skyts frem og gjort det forbi med mig.

Og så passede det ikke engang, det med Louise. Den nat, hvor jeg først kom hjem klokken otte om morgenen, havde jeg slet ikke været sammen med Louise. Jeg var bare faldet i søvn i Dortes seng. Mellem hendes lår, for resten!

Så her sad jeg altså. Ensom og forladt. Selvmedlidenheden drev ned af kaffekoppens sider, indtil servitricen kom med sine medfølende ord. Jeg kiggede op på hende. Hold da kæft, for nogen patter! Og øjnene! De var smukke, store og brune. Som Audrey Tatous, hende den franske skuespillerinde.

– Jeg forstår altså ikke kvinder, sukkede jeg, mens jeg sendte hende mit aller mest følsomme ”ked-af-det”-smil.

– Du må jo have gjort et eller andet, siden hun var så gal, halvt, konstaterede, halvt spurgte servitricen. Hun havde et lille skilt på blusen. Der stod Line.

– Må jeg stille dig et spørgsmål? Sagde jeg. Hun satte sig ned på det tomme sæde overfor mig. Det var sikkert varmt endnu efter Helles røv.

– Fyr løs, sagde hun, mens hun så på mit næsten tårevædede ansigt. Jeg konstaterede i farten, at hun også havde lækre ben.

Jeg havde faktisk slet ikke noget spørgsmål at stille, så jeg tænkte så det bragede. Men nu havde jeg da fået Line ned at sidde, og der var ingen tvivl om, at hendes sympati var på min side. Helle havde også brugt et par skældsord mere, som jeg slet ikke anede, hun kendte. Line havde hørt hvert eneste ord fra sin plads bag bardisken.

– Betragter du det som utroskab, hvis din kæreste en dag får en mail fra sin ekskæreste, der slutter med ”kærlig hilsen”, spurgte jeg. Det var helt ud i det blå! Frit opfundet. Men det var et meget godt spørgsmål til at starte en konversation.

– Nu har jeg ingen kæreste lige i øjeblikket, startede Line, og mine forhåbninger steg allerede. Det havde hun jo ikke behøvet at fortælle mig. Men det ville nok virke lidt provokerende på mig.

– Men kan jeg gøre for, at hun skriver sådan? Spurgte jeg. Og at hun skrev, at jeg var den bedste elsker, hun nogensinde havde haft.

Nu skævede Line både skeptisk og skælmsk over til mig.

– Skrev hun det? I en mail? Sagde hun.

– Gu’ gjorde hun så! Sagde jeg. Og fem minutter efter var vi inde i en dyb diskussion, der lod sig gøre, fordi cafeen stort set var mennesketom på det tidspunkt. Jeg sagde så, at selv om det måske lød åndssvagt i betragtning af, hvor hun arbejdede, ville jeg gerne byde hende på en kop kaffe. For hun var så dejlig at snakke med.

– Jeg har fri nu! Lad os gå en tur i stedet” smilede hun.

Det her gik jo over al forventning, og jeg kunne allerede dårligt nok huske, om Helle havde brune eller blå øjne, og jeg var også helt ligeglad. Lines var brune, mørkebrune. Og hendes BH var mindst en 85C.

Vi fulgtes lidt efter ud i den lune sommeraften, og da jeg hørte, hvor hun boede, foreslog jeg, at vi fik gennem Fælledparken i retning mod hendes lejlighed. Selv om Helle havde ret i, at jeg er en liderbuk, der tænker mest med pikken, så var Line altså ualmindelig rar at snakke end, og jeg var sgu forelsket, allerede inden vi havde nået pavillonen midt i Parken.

Vi snakkede om sex og om samliv, om pludselig liderlighed og om sidespring, og hun fortalte mig, at toiletterne i Fælledparken var et af de steder, hvor der blev dyrket mest sex i hele København.

– Det er vel kun bøsserne? Spurgte jeg.

– Ork, nej! Sagde hun og gjorde et kast med hovedet i retning af et ungt par, der lige var kommet ud af toilettet. Den samme dør, vel at mærke.

– Så ville jeg nu foretrække buskads, tror jeg, sagde jeg. Line pegede over mod en bevoksning, der lignede en tæt og uigennemtrængelig skov.

– Derinde ligger en lille grøn plet! Det er der ikke så mange, der ved, sagde hun.

– Er det rigtigt! Vil du vise mig den? Spurgte jeg, fuld af forhåbninger.

– Nu er du ikke due på noget, vel? Spurgte hun med et smil. Du er jo lige blev dumpet!

Tre minutter efter stof vi i en lille lysning midt imellem det grønne buskads. Vi havde forceret og gennem grene og buske, som næsten skjulte en lille gangsti. Med lidt ubehag så jeg, at der lå flere brugte kondomer på græsset, men det glemte jeg hurtigt alt om, da Line pludselig tog min hånd.

– Har du haft mange fyre med herinde? Spurgte jeg.

– Kun én, svarede hun. Ham, der viste mig stedet.

Hun så på mig, og pludselig var der noget sørgmodigt i hendes øjne.

– Det er ikke ret længe siden, vel? Spurgte jeg medfølende. Pludselig kunne jeg se en sammenhæng i det hele.

– Det var i søndags, svarede hun stille. Sekunder efter mødtes vores læber. Og i de efterfølgende minutter havde vi vores hænder overalt på hinandens kroppe. Det var sommer, og heldigvis havde vi begge løstsiddende tøj på. Jeg havde hænderne oppe under hendes bluse og endda inde i bh’en, hvor jeg mærkede, hvordan hendes store brystvorter blev håre og stive Hun gned på min pik uden på bukserne og stak en hånd ned i min lomme, så hun kunne få fat i den næsten stive pik gennem det tynde stof.

Pludselig faldt hu på knæ foran mig og trak min lynlås ned. Og straks efter befandt min pik sig i hendes mund, hvor den hurtigt blev helt enormt stiv. Jeg stod med skrævende ben og nød det, og kunne ikke gøre så meget andet end at lade mine fingre glide gennem hendes glatte brune hår.

Jeg foreslog, at vi gik hjem til hende, men hun suttede bare videre. Så sagde jeg, at vi jo også kunne gå hjem til mig. Det kunne jo være, at hun ikke ville fortælle mig sin adresse. Jeg havde kun fået gadenavnet at vide.

Men hun suttede stadig videre, og ikke et eneste øjeblik tog hun min pik ud af munden. I baggrunden kvidrede fuglene, og de fløj første forskræmte op, da jeg ikke kunne holde et brøl tilbage, idet jeg skød min sperm ind i hendes mund. Jeg havde aldrig oplevet noget lignende.

Da hun rejste sig, med fugtige øjne og læber, sendte hun mig et strålende smil.

– Har du det bedre nu? Spurgte hun.

– Er du da vimmer? Sagde jeg hovedrystende, mens jeg forsøgte at kysse hedes læber. Hun drejede hovedet væk.

– Kom. Så går vi hjem til mig! Hvis der da ellers er mere i dig? Tilføjede hun

Det tog ti minutter at gå resten af vejen, og da vi var på vej op ad trappen havde jeg allerede halvstiv pik igen ved tanken om, hvad der ventede. Da vi kom ind i hendes lille, hyggelige lejlighed, hjalp jeg hende med at trække tøjet af.

Det var tydeligt, at hun syntes, det var hendes tur nu, go det var helt fint med mig. For hun var eddermame så lækker, så man tror det er løgn. Jeg fik alt tøjet af hende, lagt hende på ryggen på hendes dobbeltseng i det meget pigede soveværelse og begyndte at kysse og slikke hedes vidunderlige krop.

De patter! Altså, de var ved at gøre mig vanvittig! Jeg kyssede, bed, slikkede og æltede i en uendelighed, mens jeg ind i mellem dykkede ned mellem hendes lår og slikkede hendes sorthårede, fugtige kusse. Hun lå og nød det og stønnede liderligt, og jeg lagde mærke til, at hun selv legede end sine bryster, når jeg havde mit ansigt mellem hendes lår og tungen i hendes kusse.

Jeg slikkede hende til orgasme, og da hun var faldet til ro, lå jeg med smertende stiv pik, klar til endnu en omgang. Hun havde overhovedet ikke rørt mini pik siden vi var kommet ind i lejligheden.

Pludselig vendte hun sig rundt.

– Tag mig bagfra, sagde hun og lagde sig på alle fire. Jeg skyndte mig at lægge mig på knæ bag hende og stikke min stive pik op i hendes dåse, der stadig var så pjaskvåd, at jeg gled op i hende i et, eneste sugende suk. Så begyndte jeg at kneppe hende langsomt. Da jeg stak hånden om til hendes kilder, bad hun mig vente lidt. I stedet legede jeg med de duvende bryster, indtil hun sagde, at nu måtte jeg godt gnide hendes kilder igen.

Denne gang kom vi samtidig! Hun skreg sin orgasme ud samtidig med, at jeg affyrede en fed ladning sperm op i hendes kusse. Jeg havde endda også nået at stikke en pegefinger op i hendes røv. Og da jeg så, hvor godt det bekom hende, besluttede jeg, at næste gang skulle hun have pikken i røven. Hvis der altså blev en næste gang.

Det gjorde der! Der er blevet mange gange siden denne første dag. Det er der nok bare ikke plads nok til at fortælle om i denne omgang!

Af: Seb

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

